Izbor več kot 1500 doživetij v naših darilnih paketih!

Darilni paketi SelectBox z darilnim bonom ponujajo edinstveno darilo, v katerem lahko obdarovanec iz kataloga doživetij izbere med številnimi možnostmi vseh vrst na območju Slovenije in Hrvaške. SelectBox ponuja skupno več kot 1500 različnih doživetij zbranih v 14 tematskih paketih s področij turizma in nočitev, spa in wellness storitev, športa in adrenalinskih doživetij, ter gurmanskih raziskovanj priznanih restavracij po izboru Restaurant Cluba. V program so vključeni partnerji z vse Slovenije, ter turistično zanimivih predelov Hrvaške, ki ponujajo enkratna in nepozabna doživetja. Ponudba se stalno spreminja in redno dodaja, zato uporabnike prosimo, da si trenutno aktualno ponudbo v posameznih kategrijah ogledajo na spletu. Ne pozabite, da pri nas lahko poljubno prehajate med posameznimi istocenovnimi kategorijami (B, C, E, G, I ali J) brez doplačila ali mejave darilnih bonov.

V lično zapakiranih darilnih paketih  je priložen obsežen katalog doživetij, ki vključuje doživetja različnih cenovnih razredov. Izbirate lahko med cenejšimi paketi že od 25€ dalje, ter med luksuznimi nad 200€, ki ponujajo resnično ekskluzivni izbor doživetij. Darilni paketi SelectBox so vsestransko darilo za vsakogar in vse priložnosti.

Mreža kvalitetnih ponudnikov je nastala s partnerstvom Select Cluba. Zagotavlja vam garancijo na visoko kvaliteto izvajanja storitev naših partnerjev, prav tako pa tudi brezskrbno in varno uživanje v izbranih doživetjih.

 

Kako do darilnih paketov SelectBox?

Darilne pakete SelectBox z darilnim bonom lahko kupite:

– na spletu: www.selectbox.si

– na zbranih prodajnih mestih po Sloveniji (Mercator, Spar, Tuš, DZS, Big Bang, OMV, Mladinska knjiga, Pošta, 1001 dar…)

Naročila sprejemamo tudi na: [email protected] in 031 200 000 med 9h in 17h med delavniki.

 

Kako deluje dostava po Sloveniji?

BREZPLAČNA DOSTAVA za vsa naročila.

Zagotavljamo  ekspresno pošiljanje po celotni Sloveniji ob delovnih dneh, saj  boste do 14. ure naročen darilni paket prejeli že naslednji delovni dan. Naročila, ki bodo oddana po 14. uri, bodo obravnavana in oddana s pošto naslednji delovni dan. V primeru da artikla ni na zalogi nas kontaktirajte. Dostavo opravlja GLS.

 

Kako deluje dostava v druge države?

Za dostavo v druge države prosimo kontaktirajte naš center za pomoč uporabnikom na email [email protected] ali na telefon 031-200-000.

 

Zakaj je potrebna registracija v program SelectBox?

Z registracijo lahko kadarkoli zahtevate nov darilni bon, v kolikor ste ga izgubili ali je bil ukraden. S tem se zaščitite pred zlorabo ali izgubo kartice. Hkrati boste prejemali občasna obvestila, s katerimi vas bomo obveščali in opozorili, da darilni bon SelectBox izkoristite pred iztekom veljavnosti bona.

 

Kakšen je postopek rezervacije doživetja iz programa SelectBox?

Izberite ponudbo iz vodnika ali spletnega portala glede na oznako kategorije (B-J) na vaši kartici ali bonu. Pokličite ponudnika storitve na navedeno telefonsko številko ali drug kontakt in preverite proste termine. Ko ste se odločili za doživetje in prosti termin, sporočite ponudniku 12-mestno rezervacijsko kodo z darilnega bona, rezervirajte in počakajte na potrditev.

Ponujamo vam tudi možnost, da rezervacijo opravite preko nas. Ko se odločite za določeno doživetje, nam to lahko sporočite na elektronski naslov [email protected] ali telefonsko številko +386 31 200 200 in mi bomo za vas uredili vse potrebno, da bo izbrano doživetje iz programa SelectBox res nepozabno.

 

Kje najdem zadnje podatke o ponudnikih storitev?

Podatke o ponudnikih storitev  lahko najdete na naši spletni strani, kjer so navedeni vsi trenutni ponudniki s katerimi sodelujemo. V kolikor na spletu ne najdete določenega partnerja pomeni, da ga ni več v naši ponudbi.

 

Ali obstaja možnost menjave paketa za drugo kategorijo?

Darilni boni in kartice so različnih denarnih vrednosti in so označeni s črkami od B do J. Svoje doživetje lahko izberete znotraj iste črke (B-J) ne glede na barvo doživetja. Brezplačno lahko namreč prehajate znotraj istih cenovnih kategorij, označenih z isto črko. V kolikor želite bon izkoristiti v drugi kategoriji z drugo oznako ali črko, bo v nekaterih primerih potrebno doplačilo.

Za zamenjavo nas pokličite ali pošljite e-pošto, navedite barvo in oznako ter željeno zamenjavo.

 

Kako rezervirati objekt v tujini v sklopu Restaurant club restavracij?

Postopek je popolnoma isti kot pri slovenskih ponudnikih, vendar bo pogovor potekal v tujem jeziku države, kjer se boste odločili za rezervacijo v kolikor bo le ta potrebna.

 

Kaj storiti, če je datum veljavnosti kartice potekel?

Kartice je možno zamenjati proti plačilu 9€ znotraj 60 dni po poteku veljavnosti kartice in 18€ če je minilo več kot 60 dni od dneva poteka veljavnosti. V ceno zamenjave je vključena izdaja in aktivacija nove kartice ter na zahtevo nova darilna embalaža s priloženim vodnikom kar je potrebno predhodno najaviti. Od 1.9.2015 dalje je obvezna registracija uporabnikov Selectbox in Selectcard programa, ki jo lahko opravite preko spleta na www.selectbox.si/registracija/ , emaila ali telefonske številke na našem klicnem centru. Registracija omogoča lažjo komunikacijo in večjo varnost sistema v primeru izgube ali kraje kartice pa le to enostavno zamenjamo.

 

Kdaj se kartica aktivira in kako lahko preverim veljavnost?

Vse kartice so po novem zaščitene s S-pay tehnologijo, kar pomeni, da se kartice aktivirajo šele ob nakupu na blagajni ali ob aktivaciji v našem centru.

Veljavnost kartic je v primeru Selectbox programa 2 leti od dneva nakupa, v primeru Selectcarda pa je različna, saj jo določa ponudnik. Roki veljavnosti so določeni na hrbtni strani embalaže kartic, podatek pa najdete tudi v naši spletni trgovini.

Veljavnost kartice preverite enostavno tako, da se obrnete na naš center za pomoč uporabnikom kjer sporočite rezervacijsko kodo kartice ali kodo na hrbtni strani ovitka embalaže paketov.