Splošni pogoji in pravila Selectbox

 

I. Uvod

1. Splošna pravila in pogoji določajo pravice in omejitve uporabnikov kot tudi odnos med kupci, uporabniki in ponudnikom oz. PE mrežo. Selectbox in SelectClub kot tudi spletna stran www.selectbox.si so blagovne znamke pod katerima deluje Premium in Explorer mreža (ali krajše PE mreža), ki je v lasti in s katero upravlja Kitio d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Dunajska 5, 1000 Ljubljana, davčna št. 59986280, matična št.:2138794000. PE mreža združuje objekte oz. ponudnike blaga in storitev, ki so predstavljeni na spletni strani www.selectbox.si ter v drugih javnih medijih.

2. Z obiskom spletnih strani in nakupom kot tudi uporabo produktov pod imenom Selectbox kupci in uporabniki soglašajo in sprejemajote Splošne pogoje in pravila. Uporabo produktov Selectbox-a, obisk in uporaba storitev in/ali opreme ponudnikov lahko določajo tudi splošni pogoji in pravila posameznih ponudnikov. Odgovornost kupca in uporabnika je, da se predhodno z njimi seznani in se jih v celoti brez izjem pridržuje. V primeru, da kupec ni uproabnik produkta Selectbox, je pozvan, da uporabnika seznani z vsebino teh splošnih pogojev in pravil.

 

II. Pojmovnik

Organizator – je družba Kitio d.o.o., ki na prodajnih mestih svojih poslovnih partnerjev (trgovine ali spletna mesta) ali na svoji spletni strani  prodaja produkte pod imenom Selectbox.

Produkt Selectbox – je posamezen izdelek oziroma darilni paket iz programa »Selectbox«, ki je sestavljen iz škatlice, ki vsebuje darilni bon in tiskani katalog z različnim blagom ali storitvami, med katerimi lahko izbira kupec za unovčitev darilnega bona.Kupec z nakupom pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev in produktov za katere boni veljajo pri izbranih ponudnikih kot je razvidno iz tiskanega kataloga. Pri nakupu preko spletne strani organizatorja, si kupec možnosti glede blaga in storitev, za katere lahko uveljavlja posamezni darilni bon iz posameznega Selectbox produkta ogleda v spletnem katalogu.

Ponudnik– je poslovni partner organizatorja,  ki ponuja določeno blago ali  izvaja določene storitve, kot izhaja iz opisa v knjižici oziroma iz spletnega kataloga.

Trgovec – jeposlovni partner organizatorja,, ki prodaja produkte Selectbox bodisi v svojih trgovinah bodisi na svojih spletnih straneh .

Darilni bon ali kartica – je plačilno sredstvo za blago ali storitev, ki jo kupec izbere glede na možnosti iz posameznega produkta Selectboxin ki obstaja v tiskani obliki in v obliki plastične kartice. Veljavni so le originalni izvodi, ki so opremljeni z ustreznimi kodami za rezervacijo in aktivacijo.

Uporabnik – –je oseba, ki storitev ali blago  dejansko  koristi, uporablja. Uporabnik se obvezuje pred uporabo storitev oziroma blaga  registrirati preko spletnega mesta www.selectbox.si ali ponudniku na naslov, ki se nahaja v tiskanem ali spletnem katalogu oddati registracijski kartonček, ki se nahaja v produktu Selectbox (v paketu skupaj z darilnim bonom).

Kupec – je pravna ali fizična oseba, ki je produkt kupila ali prejela.

 

 III. Osebni podatki in avtorske pravice

3. Uporaba blaga in storitev PE mreže katerih del so tudi blagovne znamke Selectbox, Selectcard in Selectclub je mogoča od 1.9.2015 dalje le registriranim uporabnikom. Registracija omogoča večjo varnost sistema, preklic in zamenjavo vaše kartice v primeru kraje ali izgube.S registracijo in posredovanjem podatkov uporabnik tudi dovoli KITIO d.o.o. ter ponudnikom storitev neposredno trženje in obdelavo osebnih podatkov. Organizator in ponudnik se obvezujeta, da bosta delovala skrbno in v skladu z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov. Osebni podatki uporabnikov se obvezno zbirajo za namen vodenja lastne evidence uporabnikov, email ter SMS/MMS obveščanja za namen neposrednega trženja, telefonskega anketiranja ter ponujanja blaga in storitev z uporabo poštnih storitev. V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, mobilna telefonska številka, naslov elektronske pošte in datum rojstva. Podatki ne bodo posredovani kateri koli tretji osebi.

4. Organizator sme osebne podatke vpogledati in uporabiti tudi v primeru suma kaznivih dejanj ali suma kršenja teh splošnih pogojev.

5. Pri vseh aktualnih nagradnih igrah, katerih organizator je družba Kitio d.o.o., se davčna številka kot zelo občutljiv osebni podatek, zahteva naknadno samo od  nagrajencev in še to samo v primeru, ko tako nalaga zakonodaja. Sodelujoči v nagradni igri ima možnost odkloniti posredovanje svojih podatkov in kljub temu sodeluje v nagradnem žrebu. Potrebne podatke za prejem nagrade posreduje nagrajenec.

6. Uporabnik ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanj nanašajo in sicer prek pisne zahteve na naslov: Kitio d.o.o.,Dunajska 5, Ljubljana. Uporabnik lahko podrobnejše informacije dobi na organizatorjevem centru za pomoč uporabnikom na št.: 031 200 000, vsak delavnik med 9h in 17h.

7. Uporabnik lahko kadarkoli pisno na naslov: Kitio d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana ali na drug dogovorjen način zahteva, da organizator trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Organizator je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek e-maila) obvestiti uporabnika, ki je to zahteval.Uporabnik, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko pisno na naslov, naveden v tej točki, odjavi od vseh oblik obveščanja (domači naslov, e-mail, GSM).

8. Vsaka objava komentarja, slike ali videa na forumih ali družbenem omrežju povezana s ponudnikom ali organizatorjem se smatra kot javna objava, s čimer se pravica do uporabe avtorskega materiala avtomatično prenese v kateri koli obliki ali za katerikoli namen na Kitio d.o.o.

IV. Definicija storitev, produktov in odgovornosti

9. Uporabnik je skrbno izbral ponudnike, ki se s svojimi izdelki predstavljajo v produktih Selectbox. Organizator ne odgovarja za napako enega od ponudnikov, v primeru popolne ali delne neizpolnjene storitve ali za spremembo storitve s strani ponudnika po izdaji kataloga. V tem primeru je vsa odgovornost na strani izbranega ponudnika. Uporabnik lahko izbere drugega ponudnika med ponujenimi v produktu Selectbox. V takem primeru uporabnik ni upravičen do nikakršnega povračila stroškov. Za zagotavljanje visoke ravni kakovosti storitev, ki jih predlagamo kupcem, lahko organizator odpove sodelovanje z enim ali več ponudniki med veljavnostjo produkta Selectbox. Uporabnik se lahko prepriča, ali so ponudniki, predstavljeni v katalogu, še vedno partnerji organizatorja v trenutku izbire storitve, na spletni strani www.selectbox.si. V primeru, da ponudnik, naveden v katalogu, ne sodeluje več z organizatorjem, bo slednji po svojih najboljših močeh ponudil uporabniku storitev, ki je enakovredna prvotno izbrani.

10. Spletni katalogi so redno ažurirani skladno s spremembami ponudbe. Tiskani katalogi so ažurirani skladno z možnostmi organizatorja ., Uporabnik je dolžan vsako ponudbo predhodno preveriti ob rezervaciji pri ponudniku in jasno navesti vse potrebne podatke, ki jih ponudnik zahteva  za pridobitev določenega blaga ali izvedbo dogovorjenih storitev oziroma aktivnosti. Organizator ne prevzema odgovornosti za posredovanje nepopolnih ali nepravilnih podatkov s strani uporabnika oziroma kupca. Uporabnik oziroma kupec odgovarjata za pravilnost ter resničnost posredovanih podatkov.

11.  Produkti Selectbox so izdani v omejeni količini. Organizator se zavezuje izpolniti vsako naročilo produkta Selectbox s strani kupca v okviru razpoložljivih zalog in glede na končne roke uporabnosti razpoložljivih paketov. Za nerazpoložljivost produkta Selectbox organizator ne odgovarja. Kupec se odreka slehernemu zahtevku zaradi nerazpoložljivosti. Če naročila ni mogoče izpolniti zaradi prekinitve zaloge ali nerazpoložljivosti, lahko kupec prekliče svoje naročilo in povrne se mu vplačani znesek v 30 dneh od nakazila.

12. Uporabnik in kupec soglašata in razumeta, da sta za ravnanje z darilnimi boni v celoti odgovorna sama. Izguba, poškodba ali kraja darilnih bonov je v celoti odgovornost uporabnika ali kupca. Organizator ni odgovoren za morebitne zlorabe darilnih bonov in ni dolžan preverjati identitete kupca.

13. Organizator ne odgovarja za škodo, ki bi jo povzročile naravne ali druge nesreče ali druge okoliščine ali jo povzročijo tretje osebe na kakršen koli način ali obliki.

 

V. Uporaba bonov in rezervacija storitev

14. Pogoj za uporabo storitev oz. pridobitev blaga PE mreže je, da ima uporabnik veljaven darilni bon ter sprejme ta splošna pravila in pogoje uporabe.

15. Uporabniki so dolžni pred uporabo Selectbox darilnega bona in storitve preveriti ključne informacije in opraviti obvezno rezervacijo storitve pri ponudniku v roku, ki je določen s vsakim partnerjem posebaj in je naveden v tiskanem in spletnem vodiču. Rezervacija je opravljena po potrditvi rezervacijske kode s strani ponudnika, točna navodila in postopek rezervacije pa je navden v tiskanem vodniku kot v teh splošnih pogojih. Posebej je potrebno biti pozoren na največje možno število oseb, omejitve glede na čas ali dobo, potrebno opremo, vremenske razmere ali druge detajle.

Za rezervacijo je potrebno prvo izbrati željen objekt ter ga kontaktirati za možne proste termine z navedbo, da ste prejemnik darilnega bona Selectbox. Ko uskladite prost termin ponudniku sporočite 12-mestno kodo s hrbtne strani darilne kartice, počakajte, da vam le ta sporoči, da je koda sprejeta in rezervacija uspešno opravljena.

16. Ob predložitvi pri ponudniku veljavnega darilnega bona in v celoti izpolnjenega registracijskega obrazca uporabnik pridobi pravico za uporabo darilnega bona za koriščenje storitev oz. pridobitev blaga, ki ga je možno pridobiti na podlagi posameznega darilnega bona .

17. Popusti navedeni v tiskanem ali spletnem katalogu pod oznako SelectClub se, če ni navedeno drugače, nanašajo izključno pod pogojem predložitve članske ali plačilne kartice, ki jo podpira SelectClub.. Uporabnik lahko zaprosi za izdajo začasne ali trajne kartice na naslovu in kontaktih organizatorjaoziroma na spletni strani www.selectclub.si. Popusti z drugimi ponudnikovimi akcijami in popusti se medsebojno izključujejo in se ne seštevajo.

18. Darilni bon je mogoče koristiti le enkrat, če ni navedeno drugače.Ponudnik prevzame darilni bon ob prvem obisku uporabnika in če je potrebno, izda potrdilo o prevzemu.

19. Darilni boni so razdeljeni v različne cenovne razrede od A-Z kjer A označuje nanižji razred, nadaljne črke v abecednem redu pa višje razrede. Vsak darilni bon se lahko zamenja za katerikoli bon v višjem cenovnem razredu ob doplačilu, ob menjavi v istem cenovnem razredu pa brezplačno. Ob zamenjavi za nižji cenovni razred se vrednost razlike v ceni ne vrača. Bon je veljaven do datuma odtisnjenega na njem. Možnost brezplačne zamenjave ne vključuje stroškov poštnine. Kopije bonov so neveljavne.

20. Koda za rezervacijo je koda, ki se nahaja na darilnem bonu v obliki kartice in se uporablja ob prvem kontaktu z izbranim ponudnikom,. Koda za aktiviranje storitve je koda namenjena ponudniku za potrjevanje izvedene storitve ali uporabe produkta. Uničena ali nečitljiva aktivacijska koda je lahko razlog za zavrnitev bona.

21. Darilni boni niso zamenljivi za denar, prav tako ni dovoljeno sprejemati kakršno koli drugo plačilo v zameno za darilne bone.

22. Darilni bon je mogoče koristiti samo za blago ali storitev, ki je navedena v tiskanem katalogu ob posameznem produktu Selectbox ali v spletnem katalogu. Če uporabnik koristi katero koli drugo storitev, ki ni predvidena med opcijami v produktu Selectbox, jo plača po rednem ceniku ponudnika.

23. Darilni paketi in vrednostne kartice Selectbox programa imajo rok veljavnosti, ki je označen na embalaži. Kartice in pakete, ki jim je potekel rok je možno zamenjati proti plačilu 9€ znotraj 60 dni po poteku veljavnosti kartice in 18€ če je minilo več kot 60 dni od dneva poteka veljavnosti. V ceno zamenjave je vključena izdaja in aktivacija nove kartice ter na zahtevo nova darilna embalaža z priloženim vodnikom kar je potrebno ob naročilu za zamenjavo posebaj najaviti. Dostava se obračuna po veljavnem ceniku dostavnega podjetja in ni vključena v ceni zamenjave.
Zamenjava darilnega paketa in kartice ali bona se izvrši na način, da uporabnik dostavi ali pošlje bon na naslov organizatorja, ki je objavljen na spletni strani in v teh splošnih pravilih ter predhodno vplača znesek zamenjave in doplačilo razlike v ceni za drug cenovni razred na račun organizatorja, če gre za dražji paket. Razlike za zamenjavo za izbrani cenejši paket ne vračamo. Boni ne smejo biti poškodovani, izkoriščeni ali neveljavni.

24. Kopiranje, reproduciranje ali poneverjanje je strogo prepovedano, predstavlja kaznivo dejanje in se kaznuje v skladu z veljavnimi zakoni Republike Slovenije. Vsa navedena dejanja oziroma kršitve bo organizator prijavil pristojnim državnim organom, posledice v celoti prevzema storilec.

 

VI. Nakup na www.selectbox.si

 25. Naročilo bonov in produktov

Kupec najprej izbere želeni produkt Selectbox, kjer se nahajajo vsi podatki o storitvi in produktu kot tudi morebitne omejitve ponudnika. S klikom za nakup preide na stran za potrjevanja naročila.

26. Potrdilo naročila in plačilo

Kupec naročilo potrdi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.Naročilo je dokončno potrjeno, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s statusom Naročilo je potrjeno. Nakup je nepreklicno zaključen in gre v nadaljno obdelavo trgovca ali/in organizatorja. Za potrdilo naročila ali v primeru takšne potrebe iz katerega koli razloga, lahko trgovec kupca osebno kontaktira. Kupoprodajna pogodba med Selectbox in kupcem je v spletni trgovini Selectbox sklenjena v trenutku potrditve naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Selectbox.

27. Cene so veljavne v trenutku naročila s strani potrošnika in samo ob plačilu pod pogoji, opisanimi v nadaljevanju ali na prodajnem  mestu. Organizator in trgovec si pridržujeta pravico do spremembe cene v času, ko je trgovina zaprta. Cena vedno vključuje tudi DDV v kolikor ni specificirano drugače.

28. Cene na spletni strani so fiksne in se ne spreminjajo v času dostopa obiskovalcev. Cene so predstavljene kot redne cene, ki veljajo za nakup preko spletnega mesta, neodvisno od izbranega načina plačila.

VII. Načini plačila

 29. Organizator omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo)
  • z nakazilom na račun (preko spletne banke ali s predračunom)
  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • plačilo preko PayPal

 

Nekatere plačilne metode lahko vključujejo dodatne stroške plačilnega prometa, na kar pa organizator ne more vplivati. Tako na primer pri plačilu preko predračuna oz. spletne banke lahko banka dodatno zaračuna strošek plačila UPN naloga, pri plačilu po povzetju pa  lahko kupcu Pošta Slovenije zaračuna stroške odkupnega poslovanja po vsakokrat veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.d. (več na spletnih straneh Pošte Slovenije, razdelek “Cenik ostalih storitev”).

30.  V primeru nakupa preko spletne trgovine organizatorja, organizator kupcu izda račun za nakup Selectbox produkta na trajnem mediju. Kupec prejme račun po pošti skupaj s produktom Selectbox. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti organizatorja v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov ne bodo upoštevani. Kupoprodajna pogodba ali naročilo je shranjeno v elektronski obliki na strežniku  organizatorja in kupcu dostopna na zahtevo.

 

VIII. Cene

 31. Produkti Selectbox so dobavljeni po ceni, ki veljajo po cenikih in tarifah ob potrditvi naročila. Cene so izražene v evrih. Darilni bon, ki je plačilno sredstvo ni predmet DDV. Cene na spletni strani organizatorja www.selectbox.si so fiksne, v času nakupa organizator zagotavlja nespremenjene pogoje. Od  sklenitve kupoprodajne pgoodbe dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za organizatorja kot za kupca.

 

IX. Promocijska koda

 32. Promocijska koda je koda, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo lahko kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila,  v organizatorjevem e-obveščevalcu ali v drugih medijih.  Promocijska koda je beseda ali številka ali kombinacija obojega, ki jo kupec kot prijavljen uporabnik vpiše v koraku spletnega nakupa. Po kliku na »Vnesi promocijsko kodo« se vrstico nižje odpre okence, v katerega kupec vpiše trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na rumen gumb »uporabi«. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

 

X. Pravica do preklica naročila

33. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 20 dneh od prejema blaga (produkta Selectbox), brez navajanja razlogov za svojo odločitev, preko obrazca, ki se nahaja na tej spletni strani in elektronske pošte na naslov: [email protected] oz. na poštni naslov Kitio d.o.o, Dunajska 5, Ljubljana. V tem primeru organizator nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopne izjave. Tej pravici se kupec ne odpoveduje in ne more vnaprej odpovedati. Sporočilo je pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Prejeto blago mora kupec vrniti v 20 dneh po tem, ko je obvestil organizatorja o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan produkte Selectbox vrniti v takem stanju, v kakršnem so bili tedaj, ko so mu bili izročeni in jih sestavlja darilni bon, vodnik ter embalaža, na naslov Kitio d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan, neizkoriščen ali namenoma poškodovan.

34. Poštni stroški ali stroški prevoznika produkta Selectbox, ki je vrnjen organizatorju, gredo v breme kupca ali uporabnika.

35. Vrnitev vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Organizator vrne kupcu prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Organizator lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

 

XI. Stvarna napaka

36. Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila organizatorju znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je organizator izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti organizatorja v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in organizatorju omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec organizatorju sporoči po pošti na naslov: Kitio d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana. Organizator ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil produkt Selectbox izročen kupcu. Šteje se, da je napaka na produktu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

37. Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli organizatorjevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal organizator ali ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora organizatorja o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter organizatorju omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je organizatorja pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od organizatorja zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.
  • ali zamenjavo za brezhiben izdelek

Če je bila storitev ponudnika opravljena nepravilno, se mora kupec obrniti za uveljavljanje stvarne napake v skladu z ZVPot na ponudnika na naslov, ki izhaja iz tiskanega ali spletnega kataloga ali drug uradni naslov. Kupec ima pravico o temu obvestiti tudi organizatorja Kitio d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana.

  • odpravi pomanjkljivosti pri orpavljeni storitvi ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • ponovno opravi storitev ali
  • vrne plačani znesek.

Kupec mora svojo zahtevo sporočiti organizatorju na naslov Kitio d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana oziroma ponudniku na naslov, ki izhaja iz tiskanega ali spletnega kataloga, v roku 2 mesecev od ugotovitve napake oziroma v roku dveh let od izročitve stvari oziroma opravljene storitve.

38. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

XII. Dobave

39. Dobave so opravljene samo v Sloveniji in so za kupca brezplačne oz. so strošek organizatorja.

40. Dostavo na naslov, ki ga označi kupec, opravi Pošta Slovenije ali vsak drug logistični partner, ki ga za to pooblasti organizator. Organizator ne odgovarja v primeru, da je v času dostave naslovnik odsoten ali da ne reklamira pošiljke službi logističnega partnerja organizatorja ali v primeru ne prevzema s strani kupca med izdajo naročila.

41. Ne glede na način dostave se tveganje na izdelkih prenese ob odpremi paketov iz prostorov organizatorja ali iz prostorov logistične družbe, ki jo pooblasti organizator.

42. Dobavni rok je največ 14 dni. Zamuda pri dobavi nima za posledico nobene odškodnine, niti preklica naročila v teku, niti povračila za naročilo, če se izkaže, da je zamuda nastala po krivdi kupca ali naslovnika pošiljke ali tretje osebe ter v primeru višje sile (predvsem v primeru popolnih ali delnih stavk, blokiranja prevoznih sredstev ali sredstev za oskrbovanje, vladnih ali zakonskih omejitev …).

 

XIII. Reklamacija in vračilo

43. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je organizator izrecno obljubil, če je organizator poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

44. V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali organizatorju na naslov: Kitio d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana.

45. V primeru reklamacije pri Pošti Slovenije se paket odnese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. se ga sploh ne prevzame ampak takoj pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bo organizator poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri organizatorju, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

 

XIV. Nakup na drugih prodajnih mestih

 46. Produkti Selectbox so na voljo na različnih prodajnih mestih (trgovine in spletna mesta trgovcev) pri trgovcih, ki so poslovni partnerji organizatorja. Proces nakupa in plačila, naročila in dostavo, vrnitev in vse druge sestavne dele kupoprodajne pogodbe ne ureja organizator temveč trgovec, zato organizator ne more biti odgovoren za njih. Vsi takšni pogoji so odvisni izključno trgovca, pri katerem  se nakup izvršuje.

 

XV. Odveza odgovornosti

 47. Spletna trgovina www.selectbox.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani ponudnikov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost se lahko zgodi, da se podatki o ponudnikih, ceni produktov Selectbox ali dobavi spremenijo tako hitro, da organizator podatkov ne uspe popraviti in so podatki še vedno nespremenjeni. V takem primeru bo organizator kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila, zamenjavo naročenega produkta ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

48. Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno in je označeno z oznako “Naročilo potrjeno”.

49. Ob ponovni dobavljivosti produkta Selectbox organizator ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje.

50. Čeprav se organizator trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije vseh artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelka.

51. Organizator si pridržuje pravico do tipkarskih napak.

52. Organizator si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

53. Organizator je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere organizator ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

54. Organizator ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo naročenih produktov.

55. Spletne strani, ki so direktno ali indirektno povezane s spletno stranjo organizatorja, niso pod nadzorom organizatorja in jih ta tudi ne ureja. Organizator zato ne nosi odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh. Povezave do spletnih strani tretjih strank so navedene samo iz praktičnih razlogov in organizator ne odgovarja za verodostojnost in zanesljivost informacij na teh straneh.

 

XVI. Končne določbe

56. Splošna pravila in pogoji stopijo v veljavo z dnem 1.2.2015  od objave dalje. Družba si pridržuje pravico kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeniti pričujoče Splošne pogoje in pravila.

57. Organizator spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Organizator se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda pisno naslov organizatorja ali preko e-poštnega naslova na [email protected].

58. Organizator se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški  samega spora. Zato se organizator prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spor reši sporazumno. V primeru, da to ne bo mogoče, je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče  v Ljubljani.

59. Ti splošni pogoji pričnejo veljati od dne 1. 2. 2015 dalje in veljajo do preklica.

 

Kitio d.o.o.