1. Kako deluje SelectBox?

1. Izberite ponudbo iz vodnika ali spletnega portala glede na oznako kategorije (A-Z) na vaši kartici ali bonu.

2. Pokličite ponudnika storitve na navedeno telefonsko številko ali drugi kontakt in preverite proste termine.

3. Ko ste se odločili za doživetje in prosti termin sporočite ponudniku 9-mestno rezervacijsko kodo z darilnega bona, rezervirajte in počakajte na potrditev.

4. Na dan prihoda predajte original darilni bon ter izpolnjen registracijski obrazec ponudniku doživetja.

 

Dobro je vedeti: Darilni boni so različnih denarnih vrednosti in so razdeljeni v različne cenovne razrede od A-Z in veljajo v vseh tematsko določenih barvnih kategorijah. Zamenjajo se lahko za katerikoli bon v višjem cenovnem razredu ob doplačilu, ob menjavi v istem cenovnem razredu pa brezplačno. Ob zamenjavi za nižji cenovni razred se vrednost razlike v ceni ne vrača. Za zamenjavo nas pokličite na: 031 200 000 ali pošljite email: [email protected]

 

Opozorilo: Ne poškodujte zaščite aktivacijske kode, ki je namenjena ponudniku. Poškodovani ali kopirani boni niso sprejemljivi, veljajo samo originali.

 

2. Zakaj izbrati darilne pakete SelectBox?:
Estetske škatlice SelectBox vsebujejo nepozabna in skrbno izbrana doživetja vseh vrst in so idealno darilo za vse priložnosti. Obdarovanec lahko izbere iz kataloga doživetij vseh vrst iz Slovenije. Hrvaške in Srbije. SelectBox ponuja 13 tematskih paketov s področij turizma in nočitev, spa in wellnes storitev, športa in adrenalinskih doživetij, gurmanskih raziskovanj priznanih restavracij po izboru Restaurant Cluba. Ponudba se stalno spreminja in redno dodaja, zato uporabnike prosimo, da si trenutno aktualno ponudbo preverijo v spletnem katalogu na strani izbranega paketa.

Mreža kvalitetnih ponudnikov, ki je nastal s partnerstvom Select Cluba vam zagotavlja garancijo na visoko kvaliteto izvajanja storitev naših partnerjev kot tudi brezskrbno in varno uživanje v izbranih doživetij. Na vse pakete nudimo tudi 100% garancije na zadovoljstvo*

 

3. *100% GARANCIJA: Držimo se načela 100% garancije na zadovoljstvo. V kolikor z nakupom niste zadovoljni in storitve še niste koristili, vam bomo kupnino vrnili ob predloženem računu v 20 dneh od dneva nakupa. Obrnete se lahko na naš center za pomoč uporabnikom, kjer vam bo naše osebje pomagalo najti najustreznejšo rešitev.

 

Vse reklamacije na kvaliteto izvajanja storitev naslovite pisno po elektronski pošti na [email protected]

 

4. Zagotavljamo povsem varen nakup:

Največjo izbiro doživetij najdete na spletu na www.selectbox.si. Spletno nakupovanje s plačilnimi karticami je varno, možno je naročilo s plačilom po povzetju na pošti ali prevzemom pri pooblaščenih partnerjih. Plačilo preko elektronskih kartic omogoča Telemach EON MegaPOS. Naročila, prejeta do 15. ure, bodo posredovana na Pošto še ta dan.

Naročila sprejemamo tudi preko telefona, naši svetovalci vam bodo pomagali z izbiro in odgovori na vprašanja. Pokličite nas na številko 031 200 000 vsak delavnik med 9-17h.